فیلترشکن

داستان قدیمی فیل‌ترینگ
روزهای اولی که حکومت آخوندی شروع به فیل‌تر کردن وبلاگ‌ها و سایت‌های خبررسانی کرد، به سادگی پس از چند نمونه آموزش عبور از سیستم فیل‌ترینگ به کاربران، عبور از فیل‌تر حکومتی میسر می‌شد. خود من چندین راه و روش برای این منظور عرضه کاربران کردم. به مرور زمان سیستم‌های فیل‌ترینگ حکومت پیشرفته‌تر شد و همچنین تعداد وبلاگ‌ها و سایت‌های فیلتر شده هم بیشتر شدند. سانسور رژیم آخوندی کار را به جایی رساند که حتی وبلاگی مثل چنچنه هم سانسور شد، آخه اینها حتی هم وحشت دارند، چه رسد به نوشته‌های سیاسی ما. اینها از هر چیزی که خبررسانی و آگاهی دهی به ملت ایران باشد، مثل جن که از بسم الله می‌ترسد وحشت دارند، مدام هم گوش خلق الله را کر می‌کنند، که حکومت شان تثبیت شده! من یقین دارم حکومتی که از یک وبلاگ آشپزی هم وحشت دارد، نه تثبیت شده نه هیچوقت تثبیت خواهد شد.در مقابل این تعرض غیرقانونی به حقوق و آزادی بیان، کاربران اینترنت هم راه‌های بیشتر، بهتر و پیشرفته‌تری برای عبور از سیستم‌های فیل‌ترینگ رژیم پیدا کردند.دوست عزیزی که در ایران زندگی می‌کند، نام دو فیلتر شکن را برایم ارسال کرده‌اند و از من خواسته‌اند تا آنها را از طریق این وبلاگ معرفی کنم. به نوشته ایشان این دو برنامه قابلیت خوبی برای عبور از فیل‌ترهای حکومتی دارند.جالب است بدانید که معمولا روزانه چیزی بین 10 تا 15 درصد از بازدیدکنندگان وبلاگ‌های من از طریق همین نوع برنامه‌ها به اینجا سر می‌زنند.
برنامه UltraSurf متعلق به گروهی محقق و پژوهشگر است که برای انتشار آزاد اطلاعات بر روی اینترنت ساخته شده. نام این گروه (UltraReach Internet Corp) است، دیگر اطلاعات در باره این گروه را می‌توانید از سایت رسمی شان کسب کنید. برنامه را از اینجا داونلود کنید و روش استفاده از آنرا هم از این آدرس داونلود کنید.
برنامه دوم Freegate است، این یکی هم برنامه ایست شبیه به دیگر آنتی فیل‌ترها و با رمزگزاری کردن اتصال اینترنت شما، دسترسی به سایت‌های فیل‌تر شده را میسر می‌سازد. آخرین نسخه این برنامه را (Freegate 6.72) هم می توانید از این آدرس داونلود کنید.اگر اطلاعات بیشتری در باره این برنامه را هم خواسته باشید می‌توانید از سایت ویکی پدیا کسب کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر