وحید

این ماجرا از9 سال پیش شروع شده تا حالا هم ادامه داره شاید هم ادامه داشته باشه این ماجرای واقعی زندگی سکسی منه امیدوارم ازش لذت ببرین.یه روز بعد از امتخانات ثلث برای گرفتن کتاب با دوستم داشتیم می رفتیم طرف خونشون به یک کوچه خلوت رسیدیم اون به بهانه این که یه چیزی روی زمین افتاده کمی از من عقب تر موند اما در یک لحظه دیدم که از پشت پرید پشت من ام من به روم نیاوردم و چند روزی گذشت بعد از چند روز که دوباره از امتحان خلاص شده بودیم به دوستم گفتم که اگه کون می خواهی بریم یک جای خلوت من اولین بار بود که میخواستم با کسی سکس داشته باشم البته هیچ کدوم از ما درست حسابی بلد نبودیم اماهر دوتامون لخت شدیم و شروع کردیم به حال کردن اول من رفتم پشتش و کیرم و که زیاد هم بزرگ نبود گذاشتم لای پاش بعد نوبت اون شد اما از ساک زدن خبری نبود ما این کارا رو حدود یک ماهی هر روز با هم انجام می دادیم ام بعد از یه مدت دیگه باهم کار نمیکردیم چون من یه مدرسه دیگه ثبت نام کردم بعد شروع مدرسه ها من دو تا دوست پیدا کردم یکی امین و اون یکی علی رضا یک روز به اونا پیشنهاد کردم با هم سکس داشته باشیم اونا هم قبول کردن ما سه تا تقریبا هر روز کارمون همین بود خیلی حال میداد البته من خیلی کونی تر بودم و بیشتر به اونا می دادم من به غیراز اینا دوتا یه دوست دیگه هم داشتم که اسمش حسین بود خیلی سکس با حسین حال میداد من کونم باز می کردم اون هم یکم کرم می زد در کون من و کیر بزرگش رو هل میداد تو کون من و تلمبه می زد انقدر تلمبه می زد تا آبش بیاد البته همون جا ته کونم آبشو خالی می کرد چه حالی می داد یادش به خیر بعد از یه مدت با اینکه باحسین کار می کردم ام رفتم سراغ یکی دیگه اسمش محمد بود یه بار با محمد رفتیم حموم و شروع کردیم به حال کردن ولی من فقط یه بار به محمد کون دادم و همیشه برای اون ساک می زدم یه کیر گنده که تو کون من جا نمی گرفت چون سوراخش خیلی کوچیکه . الان هم با محمد سکس دارم اما حالا رفته سربازی و من از اون فیض نمی برم .بعد از یه مدت بیکاری با یکی از همکلاسی هام به اسم ابراهیم شروع کردیم به کارکردن اما اون از منم کونی تر بود کار ما به جایی رسیده بود که تو مدرسه هم باهم سکس داشتیم یه روز سر کلاس زبان من آنقدر حشری بودم که نمی دونستم دارم چیکار میکنم دستم برده بودم تو شرتم و کیرم که سیخ شده بود را از زیپ شلوارم آورده بودم برون داشتم جلق می زدم البته کاپشن تنم بود و کشیده بودم روی کیرم آنقدر زدم تا اینکه آبش امد اما خوشبختانه معلم نفهمید وگر نه از مدرسه اخراج میشدم من و ابراهیم خیلی با هم سکس داشتیم اون خیلی ترسو بود وخیلی هم حشری بود آبش تو یه دقیقه می اومد یه روز دعوتش کردم مغازه رفتیم زیر زمین مغازه اول من لخت شدم بعد اون دراز کشیدیم روی زمین من کیر اون رو می خوردم اونم کیر من رو میخورد البته یه کامپیوتر قراضه هم برده بودم پایین و چند تاهم فیلم سوپر ریخته بودم توش ، مثل فیلمهای سوپر شروع کردیم و رسیدیم به کون همدیگه اول اون من رو کرد همیشه آرزو داشتم یکی پیدا بشه که آنقدر خوب منو بکنه که سوراخم جر بخوره اما تاحالا هیشکی پیدا نشده ، خلاصه من به پشت خوابیدم و پاهامو بردم بالا اونم یکم کرم زد و هل داد تو یه جیغ بنفش زدم و کیرشو کشیدم بیرون اما چون خیلی حال میداد خودم دوباره کیرشو گذاشتم در کونم و فرستادم تو اونم شروع کرد به تلمبه زدن اما اصلا نذاشت منم حال کنم چون زود آبش اومد حالا نوبت من بود پاهاشو بلند کردم و یکم کرم تو سوراخ کونش زدم اول با یه انگشت رفتم تو بعد دوتا و همینجوری اضافه کردم چهارتا انگشتم تو کونش بود حالا نوبت کیرم بود تا بره تو اون سوراخ کوچیک کیرم فرستادم توی کونش و شروع کردم به تلمبه زدم در همین حال برای ابراهیم جلق می زدم بعد از یه مدت تلمبه زدن آبم ریختم ته کونش بعد شروع کردیم به ساک زدن چه حالی میداد اون موقع دلم می خواست یه کیر گنده تو کونم باشه اما دیگه حاضر نشد اون روز منو بکنه ما همین جوری با هم سکس داریم من الان 6 ساله با ابراهیم سکس دارم تقریبا هفته ای یک بار. من 19 سالمه اما می خوام تا 70 سالگی با ابراهیم سکس داشته باشم من تا حالا با ده ، نه نفر سکس داشتم اما ابراهیم یه چیز دیگه هست درست زود کارو تموم میکنه.شاید بگین من خلی کونی ام اما من اینجوری حال میکنم.من از کون دادن لذت می برم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر