سكس ضربدري قسمت دوم

دست بکار شديم و بعد چند روز سرو کله زدن با زنهامون که بابا مي خوايم يه فيلم از سکسمون برا يادگاري داشته باشيم ، هر کدوم جداگونه با زنهامون سکس کرديم و فيلمبرداري کرديم و نشون همديگه داديم .
بچه ها ، من توصيه نمي کنم که اين کار رو بکنيد ولي واقعاً هنوز مزه بار اولي که فيلم سکس خودم و همسرم رو برا پيمان گذاشتم زير زبونم هست . بشدت حرارتم بالا رفته بود و دهنم خشک شده بود ولي در عين حال لذت خاص و غير قابل توصيفي رو تجربه مي کردم . پيمان هم متقابلاً چشماش از تعجب گرد شده بود و دهنش خشک . شديداً هم خودشو و آلتوش مي ماليد . اين گفته باشم که همسر من خيلي قشنگ و بسيار خوش اندامه . پيمان بارها و بارها فيلم رو نگاه کرد و هر دفعه با ناله هاي حشري همسرم تو فيلم ناله مي کرد و جون جون مي گفت . آخرش هم ساکت بلند شد و رفت . چند روز بعد هم طبق قرار منو براي ديدن فيلم سکس خودش و همسرش صدا زد . اونهائيکه همسر خيلي زيبايي دارن مي دونن من چي مي گم : تماشاي فيلم پيمان و بدن زنش با اينکه برام خيلي جالب و تازه بود ولي زياد بهم مزه نداد چون خانمش نه توي سکس به فعاليت زن من مي رسيد نه توي زيبايي و اندام و اين چيزا . ولي ….
ولي بعد ديدن فيلم وقتي بهم نگاه کرديم هر دوتامون فهميديم داريم به يه چيز فکر مي کنيم : سکس ضربدري !
و زديم زير خنده . بعد کلي خنده جواب يه سئوال رو نداشتيم : آخه چه جوري ؟ راست و صادقانه بهتون بگم من همون موقع گفتم من ميلي به سکس با همسر تو ندارم حتي اگه تو موفق به سکس با زن من بشي . پيمان هم پريد منو بوسيد و گفت : راستش منهم ظرفيت اينو ندارم که با زنم سکس کني و حالا که خودت اينو گفتي خيال منم راحت کردي . اونوقت دوتايي نشستيم قرار و مدار گذاشتن و قول دادن به همديگه که جايي به کسي حرفي نزنيم و آخرش دنبال راه چاره گشتيم . يه راهش اين شد که مدتي بيشتر خونه ما بياد و تو شوخي و صحبت با زن من خودموني تر صحبت کنه ، بعذ يه مدتي هم زن منو به اين بهانه که من کارم زياده براي خريد و اين چيزا بيشتر بيرون ببره . بعدشم که به اين ترتيب صميمي تر شد يه جوري سر حرف رو با زنم باز کنه . منم قول دادم که تو اين مدت از پيمان بيشتر حرف بزنم و از خانمم بخوام با اون راحت تر باشه .
همين کارها رو کرديم و پيمان روز به روز به ما يعني به من و خانومم نزديکتر شد . منم موقع سکس با خانمم از پيمان حرف مي زدم . بهش مي گفتم من به پيمان خيلي اعتماد دارم و تو حتي اگه جلوي اون لخت هم بشي مسئله ايي نيست . تو فانتزي هاي سکسيمون از سکس سه نفره با پيمان حرف مي زدم . و …. يه بار که با زنم داشتم شوخي و جدي در همين مورد صحبت مي کردم بهش گفتم بيا پيمان رو سرکار بذاريم . گفت چه جوري ؟ گفتم از اين به بعد جلوش لباسهاي خيلي باز يا خيلي تنگ يا خيلي نازک بپوش ، بهش چشمک بزن و از اتين کارا که توجهش به تو جلب بشه ببينيم چيکار مي کنه ( البته حتماً متوجه شديد که اين حرفا رو از رو نقشه ايي که با پيمان کشيده بوديم مي زدم ) بعد از کلي خنده و شوخي و جدي با خانمم ، پرسيد حالا اگه من اينکارو کردم و اون هوسي شد چي ؟ منم که ديدم مخالفت زيادي نکرد گفتم هيچي يه کم باهاش راه بيا ببينيم چيکار مي کنه . من و پيمان اين چيزا رو نداريم بابا . 15 ساله رفيقيم و از اين حرفا …
همين کارهم شد . خانوم بيچاره من غافل از اينکه منو پيمان باهم هماهنگيم جلوي اون لباسهاي آزاد و بدن نما مي پوشيد و …. تا بعد از مدتي نقشه اصلي رو عملي کرديم : من به زنم گفتم که امشب دير ميام و شايد تا صبح سر کار بمونم ولي براي اينکه پيمان رو بعد اين همه مدت امتحان کنيم و سرکار بذاريم آخر شب بهش زنگ مي زنم که خانمم يه قرص مسکن مي خواد و من سرکارم و پيمان جان تو زحمت بکش از داروخانه قرص رو بگير و ببر بده خانمم . تو هم اگه پيمان اومد خونه و قرص رو داد باهاش گپ بزن . خانمم گفت : اگه هوسي شد چي ؟ گفتم بابا قبلاً که بهت گفتم يه حال کوچولو و خيلي مختصر بهش بده .
زود اومدم قضيه رو با پيمان هماهنگ کردم . آخر شب حدود ساعت 11 طبق قرار قبلي پيمان به خانمم زنگ زد که محسن زنگ زده که شما قرص مي خواي ، من الان براتون ميگيرم و ميارم . بعدش هم ما دو تا مثل دو تا شيطون که اين زن بيگناه رو به اين داستان کشونده بوديم با هم اومديم نزديک خونه ، من تو ماشين نشستم و اون رفت تو مجتمع ، تو خونه من .

۲۳ نظر:

  1. salam dada kaste nabashi man khodam dost daram sex zanamo ba kasi dg bebinam ama hichvaght in ejazaro bekhodam nemidam ama dastanet khob bod

    پاسخحذف
  2. ریدم به همتون بخدا25سالمه جرات زن گرفتن ندارم واس همین کونی بازی شما کوسکشا از همه رفیقام کندم

    پاسخحذف
  3. ریدم به همتون بخدا25سالمه جرات زن گرفتن ندارم واس همین کونی بازی شما کوسکشا از همه رفیقام کندم

    پاسخحذف
  4. زنتم مس اینکه خودشم بدش نمیومده ها ولی رو نمیکرده

    پاسخحذف
  5. زنتم مس اینکه خودشم بدش نمیومده ها ولی رو نمیکرده

    پاسخحذف
  6. منم خیلی دوست دارم زنمو به نمایش بذارمو عکسای نیمه لختشو با دیگران ببینم و دیگران از اندام سکسیه زنم تعریف کنن خانومم هم خودش با اینقضیه مشکلی نداره

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

      حذف
    2. منم دوست دارم یکی با زنم حال کنه من ببینم یا حداقل عکساشو با یکی ردو بدل کنم اگه کسی سن بالا هست لاینم danyal51

      حذف
    3. منم دوست دارم یکی با زنم حال کنه من ببینم یا حداقل عکساشو با یکی ردو بدل کنم اگه کسی سن بالا هست لاینم danyal51

      حذف
    4. رضام,36 ساله,تهران زنگ بزن دانیال 51 اینم شماره من 09195921498

      حذف
    5. رضام,36 ساله,تهران زنگ بزن دانیال 51 اینم شماره من 09195921498

      حذف
    6. من آماده هستم خانومم خیلی با حاله حاضري عکسهای خانوما مون رو رد و بدل کنیم؟

      حذف
  7. منم عاشق سکس ضربدریم ولی همسرم قبول نمیکنه که جلو من انجام بده بعو از کلی حرف زدن راجبه این موضوع الان شیش ماهه که حاظر شده دوست پسر بگیره و وقتی که میره خونه دوست پسرش گوشیرو میزاره روی تماس و من تمام حرفاشونو حین سکس میشنوم که چطوری با زنم حال میکنن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام ساسان جون منو با زنت اشنا کن تا یه سکس سه نفره عالی داشته باشیم

      حذف
    2. سلام دوس دارم منو با زنت آشنا کنی ۰۹۱۹۳۸۴۵۴۰۷

      حذف
    3. سلام دوس دارم منو با زنت آشنا کنی ۰۹۱۹۳۸۴۵۴۰۷

      حذف
  8. باید راجب مامان جندت وبابای کوسکشت تحقیق کنی دیوث

    پاسخحذف
  9. سلام من اهل تهرانم و قدم 195 وزن 105 رنگ پوستم برنزه سنم 35 دنبال یه زوج سکسی و داغ میگردم اگر زوجی هست تماس بگیره تا سکس سه نفره داشته باشیم.
    09109798996

    پاسخحذف
  10. سلام.من کاوه هستم.کسی مایل به سکس ضربدری یا سکس 3نفره هست پیام بده.این ای دی لاین من هست.kavehahangar1370

    پاسخحذف
  11. کس لیس میخوام بیاد کیرم و بکنم دهنش

    پاسخحذف